reactie op het stuk over de mono-rail

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Tue Sep 21 00:55:43 CEST 1999

Sydney heeft al tientallen jaren een momnorail. Ooit bedoel dom te worden
uitgebreid; thans erg kostbaar. Heb dit niet onderzocht; heb vernomen dat de
gemeente er elk jaar geld bij moet stoppen. Dat was 12 jaar geleden al zo en
ik heb begrepen dat dat nu nog zo is, ondanks dat de lijn nu rond is en
langs de goede plekken van Sydney loopt.
Het staat overigens wel ontzettend goed en het reist ook leuk en comfortabel
in zo'n monorail, zij het dat die rails zo lelijk zijn........ en de trappen
lang.......

Is daar al rekening mee gehouden? Wat is de toegevoegde waarde voor Tilburg
van een monorail boven een bus of tram of id??

Theo