Adviesraad en internet

Mimy Sluiter manx1 at WXS.NL
Mon Sep 20 15:02:33 CEST 1999

Wim Kok wrote:
> Los van of de adviesraad nu wel of niet goed functioneert (daar kan ik
> echt niets zinnigs over zeggen), begrijp ik de hele logica achter de
> adviesraad niet. <SNIP> AA.

Dank voor je reactie Wim.
Plezierig the zien dat je tot de AA (Anonieme Alcoholisten) behoort -
erkenning van een probleem is de eerste stap naar een oplossing! Als je
contact opneemt met het landelijk secretariaat van D66 via
<http://www.d66.nl> dan kunnen ze je ongetwijfeld meer over de gang van
zaken binnen onze partij vertellen. Wie weet word je dan zelfs wel lid.
Er is overigens ook een aardige groep binnen D66 genaamd Opschudding
actief - een van de mensen daar heeft ook de initialen AA - misschien
zinnig om ook bij hem eens verder te vragen hoe een en ander gaat.
--
Mimy Sluiter
cats: <http://welcome.to/Manx> mailto:manx1 at wxs.nl
politics: <http://welcome.to/d66.noordholland> mailto:m.sluiter at d66.nl