is er nog leven na het sleutelcongres ?

Bas van Gils B.vanGils at KUB.NL
Mon Sep 20 10:25:43 CEST 1999

Goede morgen Democraten ;-)

gisteren hoorde ik iemand op het sleutelcongres zeggen "ik ben trots dat ik lid
ben van D66 ... helaas hoor je dat niet vaak meer". Vanmorgen hoorde ik die
zelfde opmerking ook nog eens op Radio 1. Eigenlijk had die meneer wel gelijk.
Misschien moeten we met zijn allen maar eens T-shirts laten drukken met het
D66-logo en de text "Ik stem D66!" ;)

iemand zin om een intekenlijst bij te houden ?...

m.vr.gr.

BAs

--
Bas van Gils (b.vangils at kub.nl)    http://stuwww.kub.nl/people/b.vangils
tel# +31-6-24614919 (also SMS)     fax# +49-89-66617-61693

The author of this E-mail requests that you regard this as a private message.
Please do NOT distribute it! Thank you very much in advance...