meningspeiling

Stembox tbv meningspeiling leden discussielijst Politieke Partij De d66referendum at HOTMAIL.COM
Wed Oct 27 01:44:33 CEST 1999

Beste mensen,

Tot mijn spijt hebben er maar 2 of 3 mensen gereageerd op de laatste
stelling. Dit brengt mij tot het volgende:

ik wil nog een keer proberen door een prikkelende stelling te plaatsen. Aan
de hand hiervan zal ik bekijken hoe en of er voldoende belangstelling is om
een meningspeiler te handhaven.

Ik hoop dat er bij de volgende stelling voldoende reacties komen.

Stelling:
"De Betuwelijn moet niet doorgaan."

De stembus is open tot woensdagavond [03-11-99] 21.00 uur.

Ik zal het wachtwoord van deze mailbox doormailen aan enkele lijsters, zodat
zekerheid gewaarborgd is. Ik stel voor om dit aan Mark Giebels (lid
programmacie.), Bert Bakker (vice-fractievz. TK) en Marc Enschede
(lijstbeheerder D66) te doen. OK ?

Vragen ? Mail mij op r_barends at hotmail.com en je krijgt zo spoedig mogelijk
antwoord.

Met vriendelijke groeten,