Nederlaanderen, (Was: IJzeren Rijn )

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Tue Oct 26 22:42:03 CEST 1999

E. Debets:
>Argument voor de IJzeren Rijn is, dat als je het Vlaams Blok moet geloven,
>Vlaanderen binnenkort door Nederland geannexeerd kan worden zodat de
>discussie
>IJzeren Rijn/Betuwelijn een geheel andere dimensie gaat krijgen.....

Mwoah... ikzelf ben niet voor het opheffen van België. Vlaanderen en
Wallonië zijn samen België, misschien dat wat meer zelfbevoegheid wel goed
is, maar ik ben tegen het opheffen van de staat België.

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen

*** DEZE E-MAIL IS OPENBAAR EN MAG VERDER VERSPREID WORDEN ***

Met ingang van 29-9-1999:
r_barends at hotmail.com      ->  voor alle mail, ook van D66
r_barendsD66 at hotmail.com   ->  alleen voor D66-maillijsten

=== "Wat schieten we op met e-mail als we iemand moeten gaan bellen of hij
of zij de e-mail heeft gelezen?"  John Cleese ===

Check ook:
D66: http://www.d66.nl
D66 Nijmegen op het net: http://komt.snel!
JD: http://welcome.to/jongedemocraten