n.a.v. sig ! Chido (en Arjan)

Hein van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Tue Oct 26 19:51:16 CEST 1999

At 18:59 26-10-1999 Tuesday , Bas van Gils wrote:

>Als je aangeeft dat je niet uit je Email/posting geciteerd
>wil worden geldt dan (uiteraard) hetzelfde. Zelfs als *is* de lijst
>openbaar, zelfs al kun je als niet-gesubscribede internetter het archief
>gewoon bekijken, dan *nog* heb je (volgens de door mij zeer geprezen
>netiquette) je aan de wensen van de auteur te houden.

Wanneer je niet wenst dat uit je schrijfsels geciteerd wordt, dan moet je
geen openbaarmaking via een discusslielijst entameren. Heel simpel. Op het
moment dat je de send-knop bedient maak je bewust je schrijfsels openbaar.
En dan gelden van rechtswege de regels van het citaarecht. Om dit alles te
voorkomen kan je je mail privé versturen, dan ben je van alle problemen
verlost.

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl