duo voorzitterschap

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Tue Oct 26 15:14:14 CEST 1999

>de footer:

>Is in strijd met de auteurswet 1912. Citaten mogen wel degelijk gebruikt
>worden (indiscussies of bi besprekingen) , en zelfs het gehele bericht mag,
>onder bepaalde omstandigheden, overgenomen worden. Zie de auteurswet 1912.

>Hein  van Meeteren

Citaten uit publicaties, ja.
Ik zie mijn emails op deze lijst niet als publicaties, evenmin als mijn
uitlatingen in een cafe.
Daarnaast mag je mijn emails (buiten deze lijst) best citeren, hoor. Als je
maar eerst mijn toestemming vraagt.

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken
C.Houbraken at Hilversum.nl