partijfinancien

M.J. Ahne mjahne at HOME.NL
Fri Oct 22 16:37:02 CEST 1999

"Mevr. B.S. van Lente-Groen" schreef:

> Als het HB de partijfinancien zo belangrijk vindt, waarom wordt dit
> onderwerp dan op de agenda gezet om 10.35 uur? Dit is toch een tijdstip
> waarop slechts weinigen aanwezig zijn.

We mogen toch verwachten dat de gehele agenda van het congres van belang
is en niet slechts de partijfinanciën? alle leden zijn tijdig op de
hoogte gebracht van de agenda en de te behandelen zaken. Ik zie ook niet
in dat dit onderwerp verplaatst zou moeten worden, wanneer u het van
belang vindt om aanwezig te zijn bent u er toch gewoon om 10.35 uur. Dit
lijkt me geen tijd die onoverkomelijk is.

Marc-Jan Ahne
Deventer (inderdaad op slechts een kwartier reizen van Zutphen)