STELLING 3 in stemming

Joris van den Wittenboer J.van.den.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Fri Oct 22 13:10:13 CEST 1999

Hoi Ramon,

ik denk dat ik niet de enige ben die niet meedoet aan deze referenda. Je
houdt een referendum waarbij je jezelf tot referendumboxbeheerder hebt
uitgeroepen en vervolgens kom je met een uitslag aangenomen of niet
aangenomen. Niet hoeveel stemmen er uitgebracht zijn etc... Een beetje een
vaag referendum waar ik dus niet aan mee wil werken. En wat je wat mij
betreft dus ook niet moet zien als de "mening" van de discussielijst. Dit
spreekt voor zich maar je bent in staat om dat wel zo te brnegen, waar dan
ook.
Groeten,
Joris van den Wittenboer.

If man define situations as real, they are real in
their consequences (Thomas-theorema).