(Permanente) Campagne

Arjan Stoffels astoffels at LEIDERDORP.NL
Fri Oct 22 10:55:03 CEST 1999

Ramon Barends schreef:
>Een campagne permanente is iets wat altijd na de verkiezingen wordt
geroepen. "Dat moeten we doen !", hoor je bij >evaluaties van verkiezingen.
Maar.. dat gebeurt niet. Misschien in sommige afdelingen wel.

Er zullen vast verschillende afdelingen zijn waar ze een permanente campagne
houden. Het jammere is dat het centrum bij uitstek (het HB) waar deze
informatie vergaard kan worden en weer verder verdeeld het af laat weten. Op
het besturensymposium van vorig jaar november is HB-lid Matt Poelmans
(organisatie) expliciet gevraagd om een databank voor al dit soort plannen
die gemaakt zijn op te zetten. Veel verder dan wat gepruttel over 'techniek
niet aanwezig, iets met internet doen enzo' kwam het echter niet. Ook daarna
is hier weinig van vernomen. Eeuwig zonde, want hoe kom ik anders dat
briljante idee van iemand in Groningen te weten tenzij ik haar/hem per
ongeluk tegen het lijf loop (of het hier op de lijst hoor)?

Overigens zal er op het komende besturensymposium (6 november 1999,
Bodegraven, georganiseerd door het Opleidingscentrum, meer info bij Leo
Pinxten via het LS tussen 9 en 1 :-)) ook een deelsessie gewijd zijn aan de
permanente campagne.
De ideeen die Charlie Timmermans voorstelt lijken mij hartstikke leuk; zijn
er nog meer mensen die van dat soort ideeen hebben?

Met vriendelijke groet,
Arjan Stoffels
astoffels at leiderdorp.nl <mailto:astoffels at leiderdorp.nl>

Dit bericht mag niet, geheel of gedeeltelijk, verspreid worden zonder
voorafgaande toestemming van de auteur.
This message is, complete or partial, not to be spreaded without the prior
consent of the author.