marktwerking

Michiel Scheffer mrscheffer at WXS.NL
Thu Oct 21 20:20:52 CEST 1999

Beste Max en andere Lijsters,

Ik ga niet meer in op de discussie over incasso en marktwerking. Ik neem
akte van de zinvolle aanvulling van Henk Vreekamp.

Er is door Max Kok gevraagd in welke hoedanigheid ik deelneem aan het
Digitaal Cafe. Ik heb in het verleden nog weleens getekend met mijn
functietitel (voorzitter landelijke programmacommissie). Dat vonden
sommige lezers verwarrend dus dat doe ik niet meer. Als voorzitter en
leden van de PC op dit net deelnemen (zoals ook Constantijn Dolmans,
Mark Giebels en Gerard Bos dan is dat à titre individuel. We zijn ook
gewoon lid van de partij (ik sinds 1982).

De Voorzitter PC is overigens geen deel van het hoofdbestuur ook al is
het de bedoeling dat op het congres in Zutphen besloten moet worden om
de gekozen congrescommissie PC te veranderen in een benoemde
HB-Commissie.

VrGr    Michiel Scheffer