Financiele problemen bij D66 !

Mevr. B.S. van Lente-Groen bsgroen at XS4ALL.NL
Wed Oct 20 10:44:15 CEST 1999

Waarom informeer je niet eerst bij het HB alvorens te gaan napraten wat de
pers schrijft? Warom heeft iedereen zoveel kritiek op fractie en
hoofdbestuur? Wat een negatieve houding. Geen wonder dat niet-leden zelfs
hun stem niet op D66 uitbrengen als leden al zulke negatieve taal uitslaan.

Bel de voorlichter van D66 (070 3566066), de penningmeester, de voorzitter
of de secretaris organisatie van de partij en vraag eerst eens hoe het
werkelijk is, alvorens via de lijst negatieve geluiden te laten horen.
Misschien kom je dan tot de ontdekking dat het allemaal best meevalt.

Bettie S. Groen