Leeftijd grenzen

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Wed Oct 20 11:48:40 CEST 1999

>  Glenn Mellonius  <g.mellonius at GW.AMSTERDAM.NL> reageerde op de
>  opmerking...
>  met...

"Dr. Marc-Alexander Fluks" reageerde met
>                                 ^^^^^^^^^^^^^^^^  ???
>  Hmmm. Onbegrijpelijke reactie.
>
>  Mogen mensen dan geen commissaris meer zijn indien ze niet gezond
>  zijn ? Is het dan minder erg indien zieken/gehandicapten gediscri-
>  mineerd worden vanwege hun aandoening dan gezonde mensen vanwege
>  hun leeftijd ? Mij ontgaat de logica dat het abjecte van het tweede
>  uit de acceptatie van het eerste zou zijn af te leiden.
>
>  Volgens de grondwet mag het overigens wel maar dat is dan ook een
>  vodje papier.

Natuurlijk heeft Dr. Marc-Alexander Fluks gelijk met deze reactie.
Ik zal de logica voortaan beter in de gaten houden.
Ik bedoelde er  _niet_  mee dat minder gezonden geen commissaris mogen
worden.

--
Glenn Mellonius

Gebruik je ook al groene stroom?