Leeftijd grenzen

Mellonius, G.A. g.mellonius at GW.AMSTERDAM.NL
Mon Oct 18 09:34:08 CEST 1999

> Verheugd ben ik dat de heer Westerterp de leeftijd grens heeft
> aangekaard dat je met 72 geen commissaris meer kan zijn

Waarom mag je met 72 geen commissaris meer zijn.
Wat is daar in hemelsnaam tegen?
Mensen worden steeds ouder, en blijven gezonder.
In de komende eeuw zal het heel normaal zijn om over de 100 jaar te worden.
Moet men dan bijna de helft van zijn/haar leven in ledigheid doorbrengen?

Misschien is het bezwaar dat de doorstroming wordt tegengehouden,
maar om in individuele gevallen dan mensen te verbieden iets te doen omdat
ze een
bepaalde leeftijd hebben bereikt vind ik fout.

Glenn Mellonius.