D66 en de Groene Zoom

Mimy Sluiter manx1 at WXS.NL
Wed Oct 13 09:30:05 CEST 1999

Hallo D66ers en geïnteresseerden in groen/natuur beleid,
Hierbij een uitnodiging voor een bijeenkomst vanavond die ik gisteravond
ontving vanuit D66-Haarlem. Ik hoop dat er veel mensen op af komen,
vooral uit de regio Kennemerland.
Mimy Sluiter, lijstbeheerder D66-NH-informatielijst, PS-lid D66-Noord
Holland
politics: <http://welcome.to/d66.noordholland> mailto:m.sluiter at d66.nl

D66 Haarlem en omstreken 13-10-1999
Wat gaat Haarlem doen met de groene gebieden?
Politieke gedachtenwisseling over de mogelijkheden en wenselijkheden van
de groene gebieden
Op 13 oktober organiseert D66 Haarlem een avond over de groene gebieden
in en rond Haarlem. Wat verstaan we onder een groene inrichting? Wat is
wenselijk en wat noodzakelijk gelet op alle belangen die afgewogen
moeten worden?
Sprekers zijn Paul Marselje, die over de politieke kant en inspraak
spreekt, Thijs Asselbergs, voormalig stadsarchitect, die de
stedebouwkundige aspecten zal belichten en Dick Vonk, stadsecoloog, die
zal toelichten welke milieuaspecten aan dit vraagstuk zitten. Na de
inleidingen volgt een gedachtenwisseling.
Plaats: Sociëteit “De Vereniging”, Zijlweg 1 (hoek bij Zijlbrug, bij de
Kinderhuissingel), te Haarlem
Aanvang: 13-10-99, 20.00 uur, ieders inbreng is welkom
Inlichtingen bij bestuurslid Gerard Jägers, 023-5384118 Floris
Balthasarstraat 12, 2064 XP Spaarndam