een lijst voor D66

Ramon Barends r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Tue Oct 12 20:21:27 CEST 1999

Na enige overwegingen of ik op deze mail een reactie zou zenden toch maar...

>From: henk at vanlingen.net (Henk van Lingen)
>To: d66 at nic.surfnet.nl
>Subject: Re: een lijst voor D66
>Date: Mon, 4 Oct 1999 21:48:12 +0200 (CEST)
>
>Zo is dat. De hele discussie hierover en over het doorsturen van mail
>raakt kant nog wal.

Henk, we hebben al vaker gediscussieerd. Ik heb deze discussie niet opgezet.
[..]

>En dan het doorsturen van mail. Het is een alom aanvaarde regel dat men
>iemands mail niet ongevraagd doorstuurt naar anderen, en terecht. Onze
>referendumbox-beheerder heeft hier in het verleden al de nodige discussie
>over uitgelokt voor wat betreft aan hem gerichte mail en probeert nu
>zijn ideeen over openbaarheid van informatie van toepassing te maken
>op e-maillijsten. Zoals iemand anders al heeft aangegeven: Bijdrages zijn
>altijd te vinden in het archief en hoeven derhalve niet vermenigvuldigd
>te worden.

Als iedereen ze al kan lezen, zijn ze openbaar. Ik zend mail door aan mensen
waarvan ik denk dat het goed is om te doen (muv aan bepaalde mensen, jij
bent er een van, Henk !).

>Het moge duidelijk zijn dat ik me ook niet geroepen voel de goede
>gebruiken te verdedigen middels deelname aan de uit de lucht gevallen
>referenda, zeker niet als het stemlokaal een mailbox is bij de provider
>Hotmail.

Henk, je mag zelf kiezen of je een stem uitbrengt. Democratie !

O ja, voor we weer in een hele discussie terecht komen over mailen: wat mij
betreft was het dit over dit onderwerp. Graag terug naar de inhoud.

Ramon