lijstvervuiling / filter?

Hans Reis Bommelerwaard at D66.NL
Wed Oct 13 02:59:36 CEST 1999

Mimy Sluiter wrote:

> Hallo mede lijstgenoten,
> Hoe zet ik een "filter" aan met Netscape Navigator 3.0 of kan ik dit via
> de lijstserver van deze lijst instellen?
> Dank - Mimy Sluiter

via options/mail and news preferences , tabblad kun je een "maximum
message size" voor de te downloaden mail aangeven. Alle mailtjes boven
een bepaald aantal KB (bv 20) worden dan niet geheel opgehaald. Met een
extra link in de gedownloade mail kun je (indien gewenst) later het
gehel bestand ophalen. Scheelt een hoop bel tijd.

Mail die je niet wesnt laat je gewoon op de server staan. het systeem
haalt ze later ook niet alsnog op. Werkt ideaal !!

Hans Reis