Reactie op wat Latijn

Ramon Barends r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Tue Oct 12 14:44:48 CEST 1999

Ik heb met belangstelling kennis genomen van de stellingnames over e-mail en
deze lijst.

Enkele reacties hierop:

* De discussie over wel of niet doorzenden van listmail ben ik niet
begonnen, maar Arjan Stoffels.

* De D66-referendumbox leek mij een aardige invulling om een voorschot op
een zgn. cyberafdeling te creeeren. Ook kan je op deze wijze discussieren
met uiteindelijk een resultaat en een standpunt van de lijst.

* Mijn late reacties over de OVR (discussiepunt ingebracht door A.
Dirkzwager en door mij via concept-motie uitgebouwd) zijn zo laat omdat ik
ook andere dingen doe. Vorige week was ik veel bij de Raad. Aangezien ik
deze discussie op gang heb gebracht alsnog reacties op de opmerkingen van de
anderen. Ik had niet verwacht dat er zo veel reactie zou komen, overigens.

* Dat sommigen deze mail al niet meer zullen zien, vind ik jammer. Ikzelf
kijk niet naar de naam van de schrijver, maar naar de inhoud.

Ik hoop wat verduidelijking gegeven te hebben.

RAMON