Vreemde uitnodiging

Mimy Sluiter manx1 at WXS.NL
Mon Oct 11 13:13:40 CEST 1999

Hallo mede-D66ers,
De volgende ietwat curieuze uitnodiging kreeg ik op mijn
"D66-shell-adres" binnen en aangezien dat uitsluitend bekend is bij D66,
vraag ik me in allen gemoede af waraan ik deze spam-uitnodiging te
danken heb, vandaar dat ik 'm hieronder plus mijn reactie even geef in
de hoop dat meer mensen deze kregen en ik wellicht te weten kom hoe ze
aan mijn adres zijn gekomen... Ik cc hem ook even door aan de zenders
voor correctheid.
Mimy Sluiter

Dekker c.s. Advocaten en Belastingadviseurs <dekker at dekkeradvocaten.nl>
wrote:
> Geachte mevrouw Sluiter,
> Op 26 november a.s. vindt het seminar "Integriteit in de Publieke
> Sector" plaats.
> gastspreker: PAUL VAN BUITENEN
> (voormalig assitent-accountant Europese Commissie)
> Verder o.m. met:
> de BVD
> KPMG Ethics & Integrity Consulting
> het Ministerie van BZK
> Deloitte & Touche Forensic Accounting
> de Rijksrecherche
> de gemeente Zoetermeer
> KEMA Registered Quality
> de Belastingdienst
> [...]

Hallo mr drs A.H.M. Smits,
Leuk om te dit horen maar....... hoe kwam u aan mijn adres voor deze
spam-uitnodiging? Het is namelijk een intern niet-publiek D66-adres wat
u gebruikt heeft. Kunt u het attachment i.v.m. mogelijke
virus-overdracht in word-macro's ook in platte tekst in-line sturen? Dan
weet ik in ieder geval wat meer en of dit een hoax is (de ietwat vreemde
lijst met ongenoemde "sprekers" ziende) of een serieus bedoelde
boodschap...
Mimy Sluiter
Statenlid D66-Noord Holland
cats: <http://welcome.to/Manx> mailto:manx1 at wxs.nl