Doorzenden en inzenden bijdragen

j.israel J.Israel at PR.UNIMAAS.NL
Wed Oct 6 16:41:25 CEST 1999

Beste mensen,

Ik zou er de voorkeur aan geven in beide gevallen een neiging tot het vast
proberen te leggen van regel(tjes) stevig te onderdrukken en te bouwen, zo
niet te vertrouwen, op de eigen verantwoordelijkheid van deelnemers aan deze
lijst.

- Bijdragen kunnen(!) feitelijk worden doorgestuurd, netiquette of niet. Als
iemand dat liever niet wil, lijkt mij enige "oplossing" dat uitdrukkelijk te
vermelden zodat het voor overige deelnemers in elk geval duidelijk is.

- Dit is een openbare lijst en iedereen kan er lid van worden (en zo hoort
het, wat mij betreft). Bovendien zie ik niet in welk verschil het zou maken
of iemand lid is of niet. Degelijke argumenten zijn degelijke argumenten.
Voorts ontgaat het mij volkomen dat, indien het wel zou uitmaken, mensen
slechts hun poltieke kleur zouden moeten bekennen. Waarom de rest niet:
getrouwd, gescheiden, ouders gescheiden, kinderen, werk, man, vrouw en nog
een heleboel andere zaken die nog minder politiek correct zijn. Het lijkt mij
dat iemand die een bijdrage instuurt prima zelf in staat is uit te maken of
persoonlijke achtergronden vermeld dienen te worden.

Jona Israel
Maastricht