Antw: Antw: adviesraad to be or not to be

Dubbelboer Arend dubbelbo at EURONET.NL
Wed Oct 6 14:09:36 CEST 1999

----------
>Van: cathja maas <maas0311 at wxs.nl>
>Aan: Dubbelboer Arend <dubbelbo at euronet.nl>
>Onderwerp: Re: Antw: adviesraad to be or not to be
>Datum: woe, 6 okt 1999 09:15

>En wanneer alle AR-leden het zo zouden aanpakken dan mocht de AR wat mij
>betreft ook blijven bestaan. Nu vind ik het maar een raar clubje.
>Cathja Maas

Aan Cathja
Nou, laten we dat dan voorschrijven (c.q. aanbevelen)  aan dat rare clubje.
Trouwens, raar is het pas als je er zo naar kijkt. Ik vind er een aantal
zeer betrokken mensen in, die graag mee denken en praten over wat van belang
is om te bereiken in de politiek. Er zijn ook kamerleden en bewindslieden
die er behoefte aan hebben om hun ideeen te sonderen bij onafhankelijke
medenkers.Het past ook binnen D66 die het meedenken bepaald niet wil
beperken tot elitaire clubjes. Iedereen moet kunnen meedoen. Het bericht is
inmiddels in ons krantje verschenen en er zijn een paar mensen die inmiddels
zich daarop al spontaan hebben gemeld en naar aanleiding daarvan komen er
nog wel een paar denk ik. Zulke dingen moeten zich in de praktijk ook
allemaal bewijzen en hun nut aan kunnen tonen.
Bedankt voor je reactie
Aad Dubbelboer