Over de stelling-Bos: die is NU NIET in stemming

Ramon Barends r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Oct 4 19:01:24 CEST 1999

Deze stelling overlapt de eerste stelling die nu in referendumbox lopende is
en daarom zou ik willen voorstellen, zoals ik al eerder deed!, om deze pas
na zondag in behandeling te nemen... dus nu (!) is alleen de eerste stelling
'De mail op deze en andere D66-lijsten is openbaar en kan naar derden worden
gezonden' in stemming.

Ramon
referendumbox-beheerder