DOORZENDEN

Guido Koppes guidokoppes at YAHOO.COM
Mon Oct 4 11:47:02 CEST 1999

Maandagmorgen-Mensen,
Lijkt me duidelijk dat ook ik hiermee eens kan zijn. Maar, het
kan ook de andere kant opgaan. Als een 'niet'-lijster een
diskussie leest over een bepaald onderwerp kan hij/zij dan een
bijdrage schrijven en die via een lijster op de lijst zetten? Ik
heb hier geen probleem mee, want het kan de diskussie wel
verlevendigen.

Groet, Guido

=====
Guido Koppes