Fwd: Re: Dien motie in: OVR-info op www gratis !

Arie Dirkzwager aried at XS4ALL.NL
Sat Oct 2 22:48:34 CEST 1999

At 20:30 2-10-99 CEST, you wrote:
>hoi arie,
>
>waarom houden we dit niet bij d66 ? laat d66 hiermee scoren...

        Waar gaat het nu eigenlijk om? Om de *zaak* of het partijbelang (dat D66
"scoort"? Als de D66 fractie het voortouw neemt wordt er gescored - als het
eerst via allerlei instanties (congres - partijbureau etc) moet gaan scoort
D66 waarschijnlijk niet. Zal me een zorg zijn - als OVR maar weer gratis
wordt en de partij die daarvoor zorgt krijgt mijn steun.

Arie

E-mail: mailto:aried at xs4all.nl