Fw: Millenniumcongres live op INTERNET te volgen ???

LEF andor at LEF.NU
Fri Oct 1 20:42:59 CEST 1999

Nee hoor, valt reuze mee. Zo'n twee jaar geleden hebben we het D66-congres
live op internet gebracht. Met geluid, video, intervieuws, chatsessies en
wat iets meer zij. Hebben we nog een leuk stuk op pagina 3 van de Volkskrant
mee gehaald. D66 was de eerste partij met een congres dat via internet was
te volgen, de eerste met chatsessies met haar kamerleden, de eerste met een
digitaal spreekuur en de eerste met een eigen CD-Rom. Jammer alleen dat Zalm
Roger net voor was.

Groet, groet,
Andor.