Fw: Millenniumcongres live op INTERNET te volgen ???

Joris van den Wittenboer J.van.den.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Fri Oct 1 18:12:13 CEST 1999

Peter schreef:
> is
> in
> laatste

Zoals al eerder via de discussielijst is geopperd. Niet alleen het
Millenniumcongres. Maar alle. En ik heb ook het idee dat de democratische
legitimatie van congresbesluiten groter zullen zijn als wij ook via internet mee
kunnen stemmen. Op de fractiekamers (misschien te beginnen met degene
die internet hebben) kun je een gezellige dag houden net als op het congres.
drankje erbij etc. of op enkele andere locaties verspreid over het land. Er
zullen meer mensen aan de beluitvorming meedoen en de binding met de
leden zal groter worden (ook iets waar D66 wat minder goed in is).
Hoe denkt het Hoofdbestuur daarover?
Groeten,
Joris van den Wittenboer

Aan mijn denken hangen , zoals aan het denken van ieder mens,
de verdorde resten van mijn vroegere (afgestorven) gedachten
(Wittgenstein).