nieuwe belangenorganisatie internetgebruikers?

chefren chefren at DDS.NL
Mon Nov 29 13:41:35 CET 1999

On 27 Nov 99, at 0:19, Hein van Meeteren wrote:

> Geeft u op als participant van de stichting Digitale Burgerbeweging
> Nederland. Als participant kunt de stichting nieuw leven inblazen en het
> bestuursbesluit de stichting op te heffen terugdraaien. U kunt dit
> formulier gebruiken: http://www.db.nl/mailforms/participantform.html.

Zelden zo'n hufterige huichelaar gezien.

+++chefren

p.s. Voor degenen die Hein het nog niet doorhebben: Ik ben
gaarne bereid diverse postings van Hein te sturen waaruit
een en ander helder blijkt.
= =
Verdien 100 Euro bij aanbrengen van een nieuwe
klant voor een website: http://www.ii.nl/premie