Wie begrijpt het ???

Lodder Ing P.H. P.H.Lodder at ATO.DLO.NL
Fri Nov 26 12:32:47 CET 1999

Voor zover je dat bij aardrijkskunde niet gehad hebt, wil ik je er op wijzen
dat de Antillen nog steeds onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden zijn
en dat als zodanig zij onder het nederlandse uitgavanpatroon voor defensie
vallen. ik ken de getallen niet uit mijn hoofd, maar het zou mij niet
verbazen dat een land als Nederland per hoofd van de bevolking meer uitgeeft
aan defensie dan landen zoals India en Indonesie

Met vriendelijke groeten,

Pieter Lodder
Departement "Bioconversies"
Instituut voor AgroTechnologisch Onderzoek
Wageningen