InternetAfd.

SG van der Meulen sgm at CASEMA.NET
Wed Nov 24 21:27:16 CET 1999

Hallo   D66 . apestaart + wat-daar-allemaal-aan-hangt - - - - - - -

Ik moet me introduceren - zal het kort houden.
Ben geen lid van D66 en zal ook niet kunnen behoren tot een
veelbelovende nieuwe jonge generatie. Hoewel een tamelijk apolitieke
senior van 1928, volgde ik altijd tamelijk nauwkeurig wat er politiek
gebeurt - aarzelend  tussen PvdA en wat nu GroenLinks is. De laatste ±
20 jaar (ook 1998) stabiliseerde mijn stemgedrag bij D66.
In NRC/Handelsblad las ik over jullie congres. Daar werd iets geschreven
over het idee "Internet-afdeling". In eerste instantie las ik er
overheen. Het bleef echter bij me hangen.
Ik ben allesbehalve een 'vergadertijger' (voornaamste maar niet enige
reden dat ik me nooit als lid meldde), maar dit idee lijkt me
veelbelovend. Mits goed opgezet kan het naar buiten wervend zijn, en
naar binnen dwingend tot helderder standpunt-bepaling.
Ik wil graag weten hoe rijp het is, en hoe het bestuurlijk kan worden
ingepast in de partijstructuur (voor zover daarvan sprake is bij
jullie).

Enkele personalia:
voornaam    Sietse
woonplaats  (mei-jan)   Den Haag        |   ( overigens irrelevant voor
                   (febr-apr)  Buenos Aires   |      een
Internet-afdeling )
"status"         sinds 1993 gepensioneerd UHD
                   (thans auteur van nog onuitgegeven litterair werk)
groet
         Sietse