BV MAIL

peter f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Fri Nov 19 09:08:03 CET 1999

Onderstaande bericht stond in Digitaal. Als die lijst alleen
voor LEDEN van de bestuurdersvereniging is en niet voor bijv.
Steunfractieleden, dan treed er wel een `verarming` op in kennis
onder de D66 leden (aspirant bestuurders).
(Ik zou mij nog kunnen vinden dat leden alleen berichten mogen
insturen maar dat een ieder die dat wil ze wel kan ontvangen )
Ook denk ik dat zo`n aparte lijst (en?) de doodsteek zal zijn
voor deze lijst. Waar moeten wij dan nog over hebben.

Peter FG Bos

BVmail
De Bestuurdersvereniging heeft kort geleden een e-mailcirkel
(mailinglijst)
opengesteld voor haar leden. Doel is de bevordering van
onderlinge
communicatie tussen bestuurders, uitwisseling van ideeën en
elkaar helpen
bij het oplossen van bestuurlijke problemen. D66-ers die een
verkozen of
politiek benoemde functie in het openbaar bestuur vervullen
kunnen zich voor
BVmail aanmelden bij de coördinator van de Bestuurdersvereniging
: