!!! SPOED !!! Re: APM: Openbaar Vervoersinformatie !!!

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Wed Nov 17 19:46:38 CET 1999

Hallo lijsters,

Net terug van een geslaagde cursus en ik check mijn mail. Helaas zie ik dat
er een vraag is gesteld aan me (ik had nog gemeld dat ik nu pas terug zou
zijn). Ik heb de vraag  net beantwoord maar ik heb pas 1 reactie gehad.

ALS JULLIE DE MOTIE OVR WILLEN INDIENEN HEB IK VOOR DONDERDAGMIDDAG DE 5
BENODIGDE HANDTEKENINGEN NODIG [toezegging is voor nu voldoende, insturen is
nog wel gewenst dan]

Dus, laat mij weten of je mee wil werken. En stuur de bijgevoegde motie
getekend en wel op naar het LS.

Dit is hem in tekstformaat. De attachment die je kunt printen stuur ik
hierna op.

===

Motie: Je hebt informatie nodig om te reizen

De  Algemene Ledenvergadering van Democraten 66, bijeen in openbare
vergadering, op 20 november 1999, te Zutphen,

gehoord de beraadslaging,

constaterende dat:
 de NS een internetsite heeft waar je gratis reisinformatie kunt
bekijken,
 de OVR een internetsite heeft waar je aanvullende
bus/trein/tram/metro-tijden kunt bekijken,

overwegende dat:
 deze sites een goede informatiebron zijn voor gebruikers van
openbaar vervoer,
 de OVR-site vanaf 1 september jl. niet meer gratis is,
 businformatie nu niet meer gratis toegankelijk is en dit reizen met
openbaar vervoer kan hinderen,
 het reizen met openbaar vervoer juist gestimuleerd moet worden,

spreekt als haar mening uit,
 dat er naast treininformatie (htttp://www.ns.nl) ook informatie
over de andere openbaar vervoersmiddelen moet verschijnen op het internet,

en draagt het Hoofdbestuur op:
 aan de Tweede Kamerfractie van D66 te verzoeken hier actie in te
ondernemen,

en gaat over tot de orde van de dag.

Groetjes van Ramon.

>From: "Ramon Barends \(D66\)" <r_barendsd66 at hotmail.com>
>To: d66 at nic.surfnet.nl
>CC: bvmail at lists.adn-internet.com, veeger at telebyte.nl
>Subject: APM: Openbaar Vervoersinformatie !!!
>Date: Mon, 15 Nov 1999 11:41:46 CET
>
>Beste mensen,
>
>Hierbij een gewijzigde motie naar aanleiding van de discussie over openbaar
>vervoersinformatie. Ik zou een motie schrijven hierover. Ik heb hem
>aangepast naar aanleiding van de discussie zoals die hier op de D66-lijst
>is
>gevoerd.

> [...]

*** DEZE E-MAIL IS OPENBAAR EN MAG VERDER VERSPREID WORDEN ***

Check ook:
D66: http://www.d66.nl
JD: http://welcome.to/jongedemocraten
De stand: http://www.politiekebarometer.nl