pedofilie

Paul van der Weijden paulew at DDS.NL
Tue Nov 16 17:25:19 CET 1999

beste guido koppes en klaas van der pijl,

> Ik stoor me daarom ontzettend aan de laatste regel van jouw
> mailtje over wie, God of mens, wie heeft geschapen. Ik vraag je
> dan ook indringend deze regel te verwijderen uit jouw signature
> en mij, en velen met mij, niet meer lastig te vallen met dit
> soort onzin.

Ik zou Klaas van der Pijl willen vragen, wanneer dit zinnetje een
wezenlijk onderdeel is van zijn leven, NIET te schrappen uit zijn
signature. Er bestaat goddank in Nederland vrijheid van meningsuiting, en
die wordt al veel te veel ingeberkt door Links-politiek correct
Nederland, en daar is dit een ****schoolvoorbeeld van.
Meneer Koppes, sommige mensen hebben het atheisme als persoonlijke
identiteit, iets waar ze hartgrondelijk voorstaan, iets waar ze zich heel
persoonlijk mee verbonden voelen. Ik vind het daarom ook van arrogantie
van de bovenste plank, dat jij dat niet meeweegt in je mailtje, en daarom
misschien onderbewust jouw gevoelswereld zo belangrijker acht dan die van
anderen. Daarom Guido Koppes houd op met zielig doen, en vorm een wat
hardere huid tegen mensen met een andere mening, want zo wereldschokkend
is het niet dat god een mensenschepping is.

Paul