hoe pedofilie tot vrijheid van meningsuiting leidt............... ..

Lodder Ing P.H. P.H.Lodder at ATO.DLO.NL
Tue Nov 16 14:57:26 CET 1999

                Beste Guido,

                Naar mijn beste weten staat de D in D'66 niet voor de P van
pragmatisme, maar voor de D van Democratie (Democraten). Onderdeel van
democratie is vrijheid voor iedereen op zoveel mogelijk gebieden. Ook op het
gebied van meningsuiting.
                Zonder hier nu een debat op te zetten over het al dan niet
bestaan van de Heer, denk ik dat het verstandiger is om een ieder zijn eigen
mening te laten. Op praktijken zoals in de VS (sommige staten niet alle)
waar bijvoorbeeld het lesgeven in de THEORIE van de evolutie op school zelfs
verboden is, zitten mensen die de D hoog in het vaandel hebben niet echt te
wachten.

                Met vriendelijke groet,

                Pieter Lodder
                Wageningen

                Ik stoor me daarom ontzettend aan de laatste regel van jouw
                mailtje over wie, God of mens, wie heeft geschapen. Ik vraag
je
                dan ook indringend deze regel te verwijderen uit jouw
signature
                en mij, en velen met mij, niet meer lastig te vallen met dit
                soort onzin.

                Gegroet, Guido Koppes

                =====
                Guido Koppes