pedofilie

Guido Koppes guidokoppes at YAHOO.COM
Tue Nov 16 13:49:29 CET 1999

Beste Klaas van der Pijl,

Binnen D66 geldt de regel dat je zaken Pragmatisch aanpakt, wat
concreet betekend dat bij het oplossen van problemen geen
'confessionele' of bijbelse oplossingen op de plank liggen.
Echter, mede dankzij het feit dat veel democraten
individualisten zijn zal men dus ook gelovigen onder de D66
leden aantreffen. Ikzelf ben Rooms Katholiek. Ik ga welliswaar
niet iedere zondag braaf naar de kerk, maar het geloof is wel
degelijk onderdeel van mijn identiteit.

Ik stoor me daarom ontzettend aan de laatste regel van jouw
mailtje over wie, God of mens, wie heeft geschapen. Ik vraag je
dan ook indringend deze regel te verwijderen uit jouw signature
en mij, en velen met mij, niet meer lastig te vallen met dit
soort onzin.

Gegroet, Guido Koppes

=====
Guido Koppes