Cyber66 aanmelding

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Nov 8 16:48:26 CET 1999

vincent uitte de woorden:

> Hieronder de aanmeldingsprocedure voor de discussielijst over C66 zoals
> destijds door Henk van Lingen gemailed:

Ik heb zojuist de boel omgezet van majordomo naar mailman (nog steeds op
een Linux server uiteraard :-) ) waardoor de aan en afmeldprocedure is
gewijzigd. Nu via: http://www.cyber66.nu/

(Bestaande gebruikers zijn door mij reeds omgezet en kunnen dus
achterover leunen...)

Met vrijzinnige groet,

PS: Voor wie het weten wil/moet: Komend weekend vertrek ik voor een maand
    naar Kenia. Het is niet waarschijnlijk dat ik daar mail lees.