Kennismaking kandidaat-voorzitters

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Mon Nov 8 09:11:21 CET 1999

Waarde lijstleden,

Cees Binhorst schreef:

>Sietske van Oogen-Visser
>Een ervaren bestuurder met re-ele, waarschijnlijk haalbare, doelen.

>Gerard Schouw
>Zeker gezien z'n leeftijd (33), een ervaren bestuurder die iets meer moeite
>heeft dan Sietske om uit te leggen waar hij voor staat.
>Heeft aansprekende idee-en en doelen en de achtergrond/bagage om ze te
>halen.
>Heeft een meer technocratische benadering van problemen, zonder de
>menselijkheid uit het oog te verliezen.

[knip]

>Mijn conclusie: [knip]
>Indien dit niet gaat (ze hebben het er zelf namelijk niet over gehad!)
[duo-voorzittersschap, CH]heeft
>Gerard mijn voorkeur, doordat hij meer bevlogenheid ten toon spreidt en
>de lat hoger legt.

Eh, is 'bevlogenheid' niet een beetje wat we de laatste tijd te veel hebben
gehad? Ik geloof dat ik toch liever ga voor re-ele, waarchijnlijk haalbare,
doelen. Enige realiteitszin zou mijn voorkeur hebben. (Ik was helaas niet
aanwezig op de bijeenkomst, dus ik ga af op de verslagen van anderen).

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken
C.Houbraken at Hilversum.nl

Dit bericht mag niet, geheel of gedeeltelijk, verspreid en/of geciteerd
worden zonder voorafgaande toestemming van de opsteller.