Virus is het nou.....

M.J. Ahne mjahne at HOME.NL
Mon Nov 1 17:31:00 CET 1999

Beste Bo,

Het is natuurlijk zo dat het hier om en hoax gaat echter ik zou je
willen vragen dergelijke berichten iets fatsoenlijker te brengen. Ik heb
de afzender van het bericht een mailtje gestuurd met daarin een webadres
waar je dergelijke berichten kunt vinden. Het is nu eenmaal niet zo dat
iedereen die op internet zit meteen bekend is met alle fenomenen van dit
medium. Wanneer je een dergelijk bericht krijgt van iemand die je kent
als een serieus persoon zul je ook een dergelijk bericht snel serieus
nemen. Met de huidige opkomst van internet kun je niet verwachten dat
mensen meteen zoveel kennis hebben als jij. ;-)

Om nu op een dergelijke manier iemand op een openbare discussielijst
terecht te wijzen vind ik onfatsoenlijk!

Ik heb overigens de berichten van dit weekend even doorgelezen maar kwam
geen posting van je tegen over dit onderwerp, je kunt moeilijk van
mensen verwachten dat ze op alle lijsten geabonneerd zijn toch?

"B.Buma" schreef:
[Knip]
> Dan moet er wel door iedereen OPGELET WORDEN
> Dit weekeinde heb ik al gewaarschuwd aan een d66 lijst (doorzending van
> Ninke van Keulen) maar blijkbaar zitten mensen niet op te letten.

Marc-Jan Ahne