gezondheidsklachten

Max Kok m.r.kok at HCCNET.NL
Mon May 31 17:56:26 CEST 1999

>Is dit een verkapte poging om de commissie te diskwalificeren? of aan te
>vullen?

Niet diskwalificeren, mogelijk aanvullen.

Het hield mee bezig, ook n.a.v. recent onderzoek waaruit bleek dat
plattelandsbevolking minder gebruik maakt van de gezondheidszorg dan
stedelingen. En dat dat niet verklaard kan worden uit de nabijheid van de
voorzieningen.

Iets dergelijks zou best bij de Bijlmer aan de hand kunnen zijn. Ik heb
alleen niet de tijd om het rapport daarop door te vlooien. En niet de
helicopterview over vergelijkbaar onderzoek om een juiste inschatting te
kunnen maken. Vandaar dat ik benieuwd was / ben naar de mening van iemand
die er beter inzit.

Met vriendelijke groet,

Max Kok