procedure testberichten

Max Kok m.r.kok at HCCNET.NL
Fri May 28 14:31:40 CEST 1999

N.a.v. een aantal hate-mails naar mijn persoonlijke mailbox over testen hetvolgende:

Er zullen ongetwijfeld meer mensen op deze lijst zijn die problemen hebben met het vollopen van hun mailbox door D66lijst-mail. En die dat ook niet 1 2 3 hebben opgelost.

In plaats van hate-mails voel ik meer voor een constructieve oplossing.

Als je je telefooninstallatie wilt testen, kun je een speciaal KPN-nummer bellen, dat je automatisch terugbelt.
Iets dergelijks zou op deze lijst kunnen door af te spreken dat test-mails het subject "testbericht" moeten hebben. Een ieder die liever hate-mail schrijft dan de delete-toets gebruikt, zou dan, als hij zich er tenminste echt aan stoort, alle berichten met het subject  "testbericht" automatisch kunnen laten deleten.
Of betaat er al een dergelijke afspraak ?

Met vriendelijke groet,

Max Kok