test 3

Max Kok m.r.kok at HCCNET.NL
Fri May 28 13:25:20 CEST 1999

Beste Herman,

Als dat zou willen, zou ik het natuurlijk niet doen.

Alleen als ik zelf een mail stuur aan de lijst, krijg ik (automatisch) een
bevestiging van de LISTSERV (zie kopie hieronder)

Van mail die anderen sturen (zoals bv. jouw bericht) krijg ik die
bevestigingen niet (Gelukkig, anders was de mail dubbel zo dik)

Met vriendelijke groet,

Max Kok

Kopie LISTSERV melding:
" Your message dated Fri, 28 May 1999 13:05:24 +0200 with subject "test 3"
has
been successfully distributed to the D66 list (225 recipients). "