mail gekraakt

Bas van Gils B.vanGils at KUB.NL
Thu May 27 19:46:41 CEST 1999

Beste mensen,

ik kwam er vandaag achter dat een of andere onverlaat op voor mij tot nu toe
onbekende wijze een aantal emailtjes van mijn hand heeft weten te
onderscheppen. De persoon in kwestie is geloof ik een beetje bezig te proberen
mijn naam zwart te maken met roddels die op zijn zachtst gezegd niet helemaal
waar zijn, door dingen te citeren die uit mijn emails komen. Natuurlijk kiest
die persoon precies *die* dingen er uit die dubbel uitgelegd kunnen worden...

Dit mailtje is bedoeld om bij voorbaat te voorkomen dat er nog meer roddels de
werled in worden geholpen. Mocht iemand iets horen waar hij/zij z'n twijfels
over heeft, neem dan a.j.b. contact op. Mocht er iemand nog tips hebben voor
het achterhalen van de dader: ook dat zou ik graag horen.

Bij voorbaat dank voor de hulp.

groetjes

Bas van Gils

--
Bas van Gils, student of Information Management and   ||    LINUX
Technology at Tilburg University, The Netherlands.    ||    the dawn of