Consultatief referendum? Kweenie...

Wolter Ates wates at EURONET.NL
Wed May 26 11:32:42 CEST 1999

Het lijkt me toch dat onze onderhandelaar wel zo slim is om een eerste
kamer instemming garantie van de VVd te eisen voor een eventuele
afspraak over een consultatief referendum te accepteren. Dat doet
jongetje wiegel zeker niet, en dan is het tenminste duidelijk wie breekt.
De kleine d in VVd was een tikfout maar ik heb het maar gelaten zulke
grote democraten zijn het niet.
groet, Wop Ates