mijn mailtjes

Bas van Gils B.vanGils at KUB.NL
Tue May 25 10:23:31 CEST 1999

Beste lijst-lezers,

ik heb onlangs 2 klachten gekregen dat mijn mailtjes af en toe niet goed
leesbaar zijn. Waarom dit zo was was mij tot 10 minuten geleden volkomen
onduidelijk. Inmiddels ben ik er achter dat de character-set die ik gebruik op
het moment dat ik bijvoorbeeld een e-met-streepje-naar-rechts gebruik niet
ondersteunt wordt door Windows. Ik me daarom met onmiddelijke ingang houden aan
de toetsen die rechtstreeks op het toetsenbord te vinden zijn. Dit zal ten
koste gaan van de correctheid van m'n Nederlands, maar daar valt waarschijnlijk
wel mee te leven..

Met vriendelijke groet uit een inmiddels zonnig Tilburg,

Bas van Gils

--
Bas van Gils, student of Information Management and   ||    LINUX
Technology at Tilburg University, The Netherlands.    ||    the dawn of