Fw: kabinetscrisis

Andor Admiraal admiraal at ADN-INTERNET.COM
Sun May 23 20:10:59 CEST 1999

Yep, ik ken 'm. Of nou ja, heb wel eens met 'm te maken gehad.

Hij heeft wel eens mailtjes naar Opschudding gestuurd met teksten over
"Miep Sorgdrager" en "Opa van Mierlo" enzo. De bottomline was las ik het
mij goed herinner steeds dat hij niet zo gek is op D66. En als mensen niet
gek zijn op D66, bedankt ik ze voor hun adviezen en delete in hun mailtjes.
En dat werkt.

Groet, groet,
Andor.