Uitstraling De Graaf

henk vreekamp w.j.vreekampdouwes at POBOX.RUU.NL
Thu May 20 23:10:55 CEST 1999

Beste lijsters,

Een anecdote die ik jullie optimisten niet wil onthouden. Over het gebrek
aan uitstraling / appeal van De Graaf. Op de radio hoorde ik vanmiddag dat
de paleisbedienden op Huize Den Bosch hem niet herkenden als door Majesteit
bestelde fractieleider. Ze lieten hem aanvankelijk dan ook niet passeren,
kennelijk denkend dat De Graaf een of ander ambtenaartje was.

Na het bezoek aan Trix bleek Thomas overigens minder gelovend in de noodzaak
van nieuwe verkiezingen. Heeft het erfelijk staatshoofd soms wat in de thee
gedaan?

Henk Vreekamp, Utrecht