No subject

Joost Boermans boermans at DDS.NL
Wed May 19 17:40:50 CEST 1999

Sander  ik ben het helemaal met je eens. D66 zou haar
website veel intensiever moeten gebruiken, al is er de
afgelopen maanden wel enige vooruitgang in gekomen. Steeds
meer  mensen gebruiken het net als info bron. Juist D66 zou
haar site veel intensiever moeten gebruiken voor de
voorlichting. de fractieleden zouden de teksten (inbreng in
vergaderingen/ cie. ) volgens mij zo kunnen doorgeven zodat
de webmaster (appie??) ze kan publiceren. Vandaag had er
verder natuurlijk al om 9.00 uur een toelichting van de
fractie op wiegels standpunt moeten staan en zodra het
kabinet is gevallen oordelen van de D66-ministers/
onderminister.

Joost Boermans
o.a. webmaster D66 Noord-Holland

http://www.welcome.to/d66.noordholland

gratis news via Email? http://www.news4free.nl

_____

On Wed, 19 May 1999, Bas van Gils wrote:

> beste lijst-lezers,
>
> daar ik vandaag flink wat tijd vrij had was ik van plan
eens flink wat nieuws
> te verzamelen over het eerstekamer-debat van gister'
avond. Het viel me op dat
> de website van d66 hier nog helemaal *niets* over
vermeld. De site is dus niet
> echt up to date ?! Misschien dat de site sowieso wel een
face-lift gebruiken,
> zowel qua layout als inhoud...

Ik vind het ook wel jammer. Vrijwel alle Nederlandse
kranten hebben het
prominent op hun homepage staan en ook op www.cnn.com en
news.bbc.co.uk is
er informatie over te vinden. Misschien dat de site van de
BBC als
inspiratie zou kunnen dienen: Op de homepage wordt in
enkele regels een
stuk ingeleid.

De kop "Toelichting van de Tweede-Kamerfractie op het
standpunt inzake de
opvang van vluchtelingen uit Kosovo" zegt niets over wat
D66 daar nu
eigenlijk van vindt en dwingt je als lezer om het hele stuk
op z'n minst
oppervlakkig te lezen. Een korte samenvatting op de
homepage (zoals de
meeste kranten hebben) geeft sneller informatie en nodigt
meer uit om
verder te lezen.

Sander