Nieuwe onthullingen over EU Commissie!

Wim Kindt w_kindt at HOTMAIL.COM
Sat May 15 20:51:23 CEST 1999

Goede-avond,

Ik was net aan het surfen op het Net toen ik op spannend nieuws stuitte. Op
de pagina
http://people.a2000.nl/aderoo/index2.html
zag dat Paul van Buitenen daar aankondigt met nieuwe onthullingen over de EU
commissie te komen! Hij schrijft:

" Ik ga ondertussen gewoon door met mijn bijdragen. Ik ben nu bezig met het
schrijven van een tweede nota, dit in vervolg op de eerste nota van 9
december, die ik aan de groenen in het Europese parlement heb bezorgd. Deze
tweede nota zal er op gericht zijn een gedetailleerde beschrijving te geven
van de rol die bepaalde onderdelen van het ambtelijk apparaat hebben
gespeeld. Waar mijn eerste nota beperkt was tot het weergeven van een
bepaalde laksheid en geslotenheid aan de hand van voornamelijk oude zaken,
is de tweede nota een zeer feitelijke weergave van de betrokkenheid van het
ambtelijk apparaat bij de diverse voorbeelden van onregelmatigheden en
onbehoorlijk beheer van openbare middelen."

Dat wordt nog spannend!

m.vr.gr.

Wim Kindt