2894,Re: 8 dagen

Michel van Hulten michelvanhulten at WXS.NL
Fri May 14 14:43:26 CEST 1999

Ik weet niet wie 'Vincent Nijhof' is. Ik wil hier wel uitspreken dat ik
zijn
vasthoudendheid waardeer evenals de kwaliteit van de informatie die hij
aanbiedt met name inzake het al dan niet opnemen van vluchtelingen uit
Kosovo in Nederland.

- Heeft hij eigenlijk ooit een reactie vanuit de fractie gekregen? Ook
al
kan ik onderschrijven dat de fractie niet vraagt om op te houden met de
NAVO-acties, op andere punten - zoals die welke hier al wekenlang door
'vincent' worden aangekaart - zou wat meer activiteit van de fractie en
met
name wat kritischer volgen van wat het kabinet doet - of beter gezegd
van
wat het kabinet niet doet maar wel zegt - wel op zijn plaats zijn. Als
de
fractie die grotere - kennelijk niet alleen door mij gewenste activiteit
-
wel ten toon spreidt, zou daar dan iets meer ruchtbaarheid aan kunnen
worden
gegeven?
- Een tweede vraag betreft het Hoofdbestuur: heeft de voordurende stroom
van
berichten en vragen van Vincent de aandacht getrokken in het HB?
Heeft het HB nagegaan wat de kwaliteit is van Vincent's berichtgeving en
-
als het HB geconstateerd heeft dat die kwaliteit goed is - heeft het HB
vervolgens de fractie gevraagd erop te reageren zowel via dit surfnet
als in
de Kamer? Zo ja, wat was de reactie van de fractie?
Als het HB tot de tegengestelde conclusie kwam - 'van Vincent's
berichtgeving en vragen deugt niets of weinig' - zou het HB dat dan
kenbaar
willen maken op dit surfnet met zijn argumentatie?
Groeten, Michel.