Appeal by American Jews to the Green Party of Germany

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.DEMON.NL
Fri May 14 10:30:37 CEST 1999

Hein van Meeteren uitte de woorden:

> gelukkig zijn er nadenkende joodse intellectuelen die de vinger op de goede
> plek weten te leggen. Dank Arie voor deze tekst. De Groenen zijn kennelijk
> ook verdeld, zelfs in de USA, maar binnen die partij zit zichtbaar en
> hoorbaar meer  morele moed dan in de liberaal (sociaal) democratische
> clubs. Jammer voor d66-ers die het moeilijk hebben deze dagen.....

Misschien moet je je dan maar aansluiten bij de Groenen of PSP99
oprichten. Het gaat in ieder geval niet aan ons een gebrek aan
morele moed in de schoenen te schuiven. Ik sluit me van harte aan
bij de woorden van Joschka Fischer gisteren tegen pacifistische
elementen binnen zijn club.

En waarom moest je daarnet een .exe bestand rondsturen? Je loopt
toch langgenoeg mee hier om te weten dat we daar niet van zijn gediend...

Groeten,
--
| Henk van Lingen                                                      |