domoortjes

J.L. Swarte jlswarte at MULTIWEB.NL
Sat May 1 16:48:49 CEST 1999

Volgens Marc Alexander Fluks mag ik mijzelf tot de domoortjes van deze
wereld rekenen. Hijzelf behoort naar eigen inzicht kennelijk tot de
slimmeren. Van wie heb ik dat toch eerder gehoord? Oh ja, degenen die zeiden
dat het met Hitler ook allemaal zo'n vaart niet zou lopen. Het enige dat de
NATO te verwijten is, is dat ze het veel te lang op z'n beloop hebben
gelaten. We wisten wat een boef die Milosivic was en toch hebben we hem de
kans gegeven zijn plannen met Kosovo voor te bereiden en nu uit te voeren.
Hadden de tegenstanders van NATO-ingrijpen dan echt liever gehad dat we
langs de kant bleven staan?
Joop Swarte